събота, 17 август 2013 г.

Как да направим сайта си номер 1 ?

Здравейте приятели,
Много от вас, които посещават блога ми имат един или няколко сайта за филм, сериал или някоя звезда, на която се възхищава толкова много. Освен това напоследък стана популярно и правенето на тийн сайтове (лични блогове), където се споделя всичко, намерено от Интернет, но все пак тези блогове за много добри. Добри блогове като http://radiate-love.net/ и http://eva-blog-web.blogspot.com/ . Но все пак какво е нужно за да станете най-добрият блог ?
Аз също имам сайт за американския сериал Малки сладки лъжкини и колкото и надменно да звучи - той е най-добрият в България. Ето мойте три основни стъпки в популяризирането му:

+ Постоянство - Това е най-важното нещо за един уебмастър, за да си запазиш блога, да бъде посещаван трябва да има жертви и в случая жертвата е самият администратор. Аз лично не приемам сайта си като задължение, а като забавление, но има хора, които приемат това за задължение и че трябва постоянно да публикуват. Но все пак аз говоря като администратор на сайт за сериал - където има много актьори, спойлери и новини. Ако си за една звезда може да си вземаш почивка. Но не правете сайт за всяка звезда или сериал ,който ви вдъхнови или ви хареса. Това е огромна грешка, защото освен, че трябва на ново да го популяризирате, то той ще ви омръзне веднага - знам го от опит.

+ Изградете собствен стил за писане, не крадете чужди неща - За да продължава сайта ви да работи и да си остане на същият ранг, то трябва да сте идейни, но и трябва да имате свой собствен стил на писане. Като собственик на сайта за лъжкините съм забелязал много други сайтове, които крадат идеите ми или нещо от стила ми на писане. Освен това трябва да не крадете от други фенсайтове, дори и американски - това е много грозно, когато има WATERMARK (ВОДЕН ЗНАК) на снимките, това прави сайта ви слаб, дори понякога жалък. Също така не се опитвайте да закривате водния знак с Фотошоп или други програми. Намирайте снимки от форуми, новините от предназначен за това сайт.

+ Избягвайте конфликти, имайте повече приятели - За да бъде добре за вас и за сайта ви, то трябва да се си изградили репотация както и в сайта, като добър админ, така и в очите на другите сайтове и техните уебмастъри. Препоръчвам ви да добавяте в приятелски сайтове, които си струват - които се обновяват често (всеки ден, през ден-два). Не се карайте с другите админи - всичко е напразно, понеже това е виртуално, от това не зависи живота ви.

Последно от мен бъдете постоянни и търпеливи! Ето моя малък лист с добри сайтове, от които може да взимате пример, но не и да крадете идеи и  т.н: